Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

ZAWIADOMIENIE 

Informuję, iż w dniu 07 maja 2021r. (piątek) o godz. 14.30 w Sali Posiedzeń Urzędu Miejskiego w Gogolinie odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji. Posiedzenie odbędzie się z zachowaniem reżimu sanitarnego (stacja odkażająca, pomiar temperatury, maski, odległości).

Tematem posiedzenia Komisji będzie:

- wniosek osoby fizycznej z dnia 6 maja 2021r. o wprowadzenie poprawki do obowiązującej Uchwały Rady Miejskiej w Gogolinie w sprawie określenia zasad udzielania z budżetu Gminy Gogolin dotacji celowej na dofinansowanie zmiany systemu ogrzewania na ekologiczne.

Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

/-/ Leonard Lepich